Toruński Park Technologiczny Miejsce inspirowania innowacjiPL / EN

Aktualności

najnowsze archiwum
23 / 12 / 2016

Ogłoszenie o konkursie do działania 3.3 POIR, poddziałanie 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” w 2016 r.

Informujemy, że Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła konkurs na dofinansowanie projektów w ramach działania 3.3: Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw poddziałania 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.

Wniosek o dofinansowanie projektu należy złożyć wyłącznie w wersji elektronicznej za pośrednictwem Generatora Wniosków udostępnionego za pośrednictwem strony internetowej PARP  w terminie: od 12 stycznia 2017 r. do 13 lutego 2017 r. (w ostatnim dniu naboru do godz. 16:00:00).

Rodzaje projektów podlegających dofinansowaniu:

W ramach poddziałania 3.3.3 POIR dofinansowanie mogą otrzymać przedsiębiorcy realizujący projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych Programem promocji o charakterze ogólnym dla przedsiębiorców w związku z udziałem Polski w targach Hannover Messe 2017 r. oraz Programem promocji o charakterze ogólnym dla przedsiębiorców w związku z udziałem Polski w Międzynarodowej Wystawie Expo w Astanie w 2017 r., w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.

Rodzaje podmiotów mogących ubiegać się o dofinansowanie:

O dofinansowanie w ramach konkursu mogą ubiegać się wyłącznie podmioty spełniające kryteria mikroprzedsiębiorcy, małego lub średniego przedsiębiorcy.

Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów:

1) zlokalizowanych w województwie mazowieckim wynosi 5 000 000 zł
2) zlokalizowanych w województwach innych niż mazowieckie wynosi 45 000 000 zł.

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu w przypadku:

  1. Targów Hannover Messe wynosi – 150 000 zł,
  2. Międzynarodowej Wystawy EXPO w Astanie wynosi – 300 000 zł.

Maksymalna intensywność dofinansowania wynosi:

  1. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  2. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  3. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów projektu:
    – do 60% – dla średniego przedsiębiorcy;
    – do 75% – dla małego przedsiębiorcy;
    – do 80% – dla mikroprzedsiębiorcy z województwa mazowieckiego;
    – do 85% – dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.

Rodzaje kosztów kwalifikujących się do dofinansowania:

  1. koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie;
  2. koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy;
  3. koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy;
  4. koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju;
  5. koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych;
  6. koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego;
  7. koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie;
  8. koszty reklamy w mediach targowych;
  9. koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach;
  10. koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej;
  11. koszty informacyjno-promocyjne projektu;
  12. koszty ustanowienia i utrzymania zabezpieczenia w formie, o której mowa w art. 131 ust. 4 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013, dla zaliczki wypłaconej na rzecz MŚP.

Szczegółowe informacje na temat kosztów oraz działań promocyjnych podlegających dofinansowaniu znajdują się w Regulaminie konkursu, w szczególności w § 5.

Zasady przeprowadzania konkursu:

Szczegółowe informacje na temat zasad wyboru projektów oraz przeprowadzania konkursu znajdują się w Regulaminie konkursu.

Pytania można przesyłać za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej PARP w zakładce Centrum Pomocy PARP lub na adres poczty elektronicznej: info@parp.gov.pl lub telefonicznie pod numerami 22 432 89 91- 93.

Pełna dokumentacja dla poddziałania 3.3.3 POIR

Program Promocji Hannover Messe 2017

Program Promocji EXPO w Astanie 2017

W przypadku zainteresowania konkursem szczegółowych informacji udziela Damian Wielewski, tel.: 56 699 54 81, damian.wielewski@tarr.org.pl.

UWAGA!

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wprowadziła zmiany do dokumentacji konkursowej dla II naboru wniosków w ramach poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand POIR.

Zmiany do dokumentacji konkursowej

  • 06 / 12 / 2018 Port Lotniczy Bydgoszcz: Letnie czartery 2019
    06 / 12 / 2018 Port Lotniczy Bydgoszcz: Letnie czartery 2019

     W sezonie letnim 2019 Touroperatorzy oferują następujące kierunki wakacyjne z wylotem z Bydgoszczy:  Kliknij na nazwę kierunku, aby sprawdzić oferty touroperatorów  lub Kup wycieczkę w wybranym biurze                                            

    czytaj więcej
  • 05 / 12 / 2018 Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju sp. z o.o. pomaga lokalnym firmom
    05 / 12 / 2018 Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju sp. z o.o. pomaga lokalnym firmom

    Głównym celem KPFR jest wspieranie i promowanie rozwoju województwa poprzez wprowadzanie na rynek regionalny instrumentów finansowych. Fundusz administruje łącznie ponad 620 mln zł przeznaczonymi na pożyczki i poręczenia dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z naszego regionu. Brak gotówki jest istotną barierą rozwoju polskich przedsiębiorstw, dlatego część funduszy europejskich od lat przeznaczana była na finansowanie ich potrzeb rozwojowych, głównie w formie dotacji unijnych. Obecnie duża część środków unijnych jest udostępniona lokalnym MŚP w postaci pożyczek i poręczeń. Przedsiębiorcy poszukujący sposobów finansowania swoich projektów biznesowych lub pieniędzy na bieżącą działalność mają do dyspozycji przede wszystkim […]

    czytaj więcej
  • 29 / 11 / 2018 Fotogaleria z Forum Ekspansji Internetu Rzeczy 2018
    29 / 11 / 2018 Fotogaleria z Forum Ekspansji Internetu Rzeczy 2018

    Zapraszamy do zapoznania się z fotogalerią z Forum Ekspansji Internetu Rzeczy 2018.

    czytaj więcej
  • 28 / 11 / 2018 Relacja z Giełdy Kooperacyjnej podczas 26-tego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCAMERIMAGE
    28 / 11 / 2018 Relacja z Giełdy Kooperacyjnej podczas 26-tego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCAMERIMAGE

    Za nami pierwsza edycja giełdy kooperacyjnej podczas EnergaCAMERIMAGE 2018 zorganizowanej przez Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A., która odbyła się 15 i 16 listopada br. w Bydgoszczy na terenie Opery Nova. Wykorzystując potencjał 26-tej edycji Festiwalu Filmowego EnergaCAMERIMAGE jako najbardziej prestiżowej i znanej imprezy dedykowanej operatorom filmowym oraz wszystkim osobom związanym z branżą filmową, zorganizowano spotkania brokerskie, które stały się doskonałym miejscem do zainicjowania współpracy międzynarodowej, realizacji nowych projektów oraz zdobycia fachowej wiedzy czy wymiany doświadczeń.  Ponadto, samo wydarzenie było okazją […]

    czytaj więcej
  • 27 / 11 / 2018 Wchodzi w życie ustawa o sukcesji. Łatwiejsza zmiana pokoleniowa w firmach
    27 / 11 / 2018 Wchodzi w życie ustawa o sukcesji. Łatwiejsza zmiana pokoleniowa w firmach

    Jeśli firma wpisana do CEIDG będzie miała zarządcę sukcesyjnego, to po śmierci jej właściciela w mocy pozostaną umowy o pracę, kontrakty, zezwolenia, pozwolenia czy koncesje związane z jego przedsiębiorstwem; przez okres sprawowania zarządu sukcesyjnego będzie można też posługiwać się nazwą firmy, NIP-em i  firmowym kontem zmarłego przedsiębiorcy – takie będą efekty ustawy o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej, która wchodzi w życie już w niedzielę, 25 listopada. Zachęcamy przedsiębiorców, by, nie zwlekając, powoływali zarządców sukcesyjnych swoich firm i wpisywali ich […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI