Toruński Park Technologiczny Miejsce inspirowania innowacjiPL / EN

Aktualności

najnowsze archiwum
23 / 12 / 2016

Ogłoszenie o konkursie do działania 3.3 POIR, poddziałanie 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” w 2016 r.

Informujemy, że Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła konkurs na dofinansowanie projektów w ramach działania 3.3: Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw poddziałania 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.

Wniosek o dofinansowanie projektu należy złożyć wyłącznie w wersji elektronicznej za pośrednictwem Generatora Wniosków udostępnionego za pośrednictwem strony internetowej PARP  w terminie: od 12 stycznia 2017 r. do 13 lutego 2017 r. (w ostatnim dniu naboru do godz. 16:00:00).

Rodzaje projektów podlegających dofinansowaniu:

W ramach poddziałania 3.3.3 POIR dofinansowanie mogą otrzymać przedsiębiorcy realizujący projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych Programem promocji o charakterze ogólnym dla przedsiębiorców w związku z udziałem Polski w targach Hannover Messe 2017 r. oraz Programem promocji o charakterze ogólnym dla przedsiębiorców w związku z udziałem Polski w Międzynarodowej Wystawie Expo w Astanie w 2017 r., w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.

Rodzaje podmiotów mogących ubiegać się o dofinansowanie:

O dofinansowanie w ramach konkursu mogą ubiegać się wyłącznie podmioty spełniające kryteria mikroprzedsiębiorcy, małego lub średniego przedsiębiorcy.

Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów:

1) zlokalizowanych w województwie mazowieckim wynosi 5 000 000 zł
2) zlokalizowanych w województwach innych niż mazowieckie wynosi 45 000 000 zł.

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu w przypadku:

  1. Targów Hannover Messe wynosi – 150 000 zł,
  2. Międzynarodowej Wystawy EXPO w Astanie wynosi – 300 000 zł.

Maksymalna intensywność dofinansowania wynosi:

  1. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  2. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  3. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów projektu:
    – do 60% – dla średniego przedsiębiorcy;
    – do 75% – dla małego przedsiębiorcy;
    – do 80% – dla mikroprzedsiębiorcy z województwa mazowieckiego;
    – do 85% – dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.

Rodzaje kosztów kwalifikujących się do dofinansowania:

  1. koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie;
  2. koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy;
  3. koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy;
  4. koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju;
  5. koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych;
  6. koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego;
  7. koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie;
  8. koszty reklamy w mediach targowych;
  9. koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach;
  10. koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej;
  11. koszty informacyjno-promocyjne projektu;
  12. koszty ustanowienia i utrzymania zabezpieczenia w formie, o której mowa w art. 131 ust. 4 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013, dla zaliczki wypłaconej na rzecz MŚP.

Szczegółowe informacje na temat kosztów oraz działań promocyjnych podlegających dofinansowaniu znajdują się w Regulaminie konkursu, w szczególności w § 5.

Zasady przeprowadzania konkursu:

Szczegółowe informacje na temat zasad wyboru projektów oraz przeprowadzania konkursu znajdują się w Regulaminie konkursu.

Pytania można przesyłać za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej PARP w zakładce Centrum Pomocy PARP lub na adres poczty elektronicznej: info@parp.gov.pl lub telefonicznie pod numerami 22 432 89 91- 93.

Pełna dokumentacja dla poddziałania 3.3.3 POIR

Program Promocji Hannover Messe 2017

Program Promocji EXPO w Astanie 2017

W przypadku zainteresowania konkursem szczegółowych informacji udziela Damian Wielewski, tel.: 56 699 54 81, damian.wielewski@tarr.org.pl.

UWAGA!

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wprowadziła zmiany do dokumentacji konkursowej dla II naboru wniosków w ramach poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand POIR.

Zmiany do dokumentacji konkursowej

  • 06 / 06 / 2018 Konsultacje społeczne na temat zasad pochodzenia towarów przy eksporcie poza rynek wspólnotowy
    06 / 06 / 2018 Konsultacje społeczne na temat zasad pochodzenia towarów przy eksporcie poza rynek wspólnotowy

    Zapraszamy do udziału w konsultacjach na temat zasad pochodzenia towarów przy eksporcie poza rynek wspólnotowy prowadzonych przez Komisję Europejską, która pracuje obecnie nad narzędziem online do sprawdzenia czy dany przedsiębiorca może skorzystać z zapisów umów o wolnym handlu zawartych pomiędzy UE, a innymi krajami/blokami krajów (np. CETA). Komisja Europejska jest zobowiązana do zapewnienia skutecznej realizacji umów o wolnym handlu zawartych przez UE i ułatwienia unijnym podmiotom gospodarczym, w szczególności MŚP, korzystania z unijnych umów o wolnym handlu. Po zawarciu umowy […]

    czytaj więcej
  • 11 / 05 / 2018 Bezpośrednie loty z Bydgoszczy do Kijowa ruszają już 3 sierpnia!
    11 / 05 / 2018 Bezpośrednie loty z Bydgoszczy do Kijowa ruszają już 3 sierpnia!

    Bezpośrednie loty z Bydgoszczy do Kijowa to świetna okazja, aby odwiedzić stolicę Ukrainy w celach turystycznych czy biznesowych. Nieważne czy na krótki, 4-dniowy city break czy na tygodniowy wypad – w Kijowie na pewno nie będziecie się nudzić. Już od 3 sierpnia 2018 pasażerowie będą mogli skorzystać z nowego, bezpośredniego połączenia Polskich Linii Lotniczych LOT z Bydgoszczy do Kijowa. To kolejne połączenie tego przewoźnika na Ukrainę, po uruchomionych w sierpniu 2017 i cieszących się zainteresowaniem lotach do Lwowa. Pasażerowie do Kijowa będą podróżować samolotami Embraer […]

    czytaj więcej
  • 09 / 05 / 2018 Oszczędź swój czas i znajdź idealnie dopasowanych partnerów w biznesie z Wolves Matchmaking!
    09 / 05 / 2018 Oszczędź swój czas i znajdź idealnie dopasowanych partnerów w biznesie z Wolves Matchmaking!

    Poszukujesz rozwiązania, które wesprze rozwój Twojej sieci kontaktów wśród startupów, inwestorów, korporacji i akceleratorów? Chcesz pomóc swojej społeczności rozwijać pomysł na biznes i zwiększyć widoczność ich marek w branży innowacji technologicznych? Sprawdź nasze narzędzie, które zaoszczędzi Twój czas! Wolves Matchmaking to platforma online służąca łatwemu nawiązywaniu bezpośrednich, dopasowanych kontaktów między startupami, inwestorami i korporacjami z całej Europy. Co to oznacza? Spersonalizowane propozycje kontaktów, dopasowane do Twoich preferencji i potrzeb, dzięki którym oszczędzisz czas Możliwość nawiązania relacji biznesowych Bycie częścią globalnej […]

    czytaj więcej
  • 27 / 04 / 2018 INNOFORM 2018 branża narzędziowo-przetwórcza rośnie w siłę!
    27 / 04 / 2018 INNOFORM 2018 branża narzędziowo-przetwórcza rośnie w siłę!

    W minionym tygodniu Bydgoszcz gościła przedstawicieli branży narzędziowo-przetwórczej, którzy uczestniczyli w drugiej edycji Międzynarodowych Targów Kooperacyjnych Przemysłu Narzędziowo-Przetwórczego INNOFORM 2018. Wydarzenie odbyło się w dniach 24-26 kwietnia 2018 r. w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym. Imprezę zorganizował Bydgoski Klaster Przemysłowy oraz Targi w Krakowie Sp. z o.o. TARGI – NAJLEPSZE MIEJSCE DO PREZENTACJI NOWINEK BRANŻOWYCH Podczas trzech dni targów swoją ofertę zaprezentowało 259 renomowanych producentów i dystrybutorów zarówno z kraju jak i zagranicy. Należy podkreślić, iż jest to dwukrotny wzrost liczby wystawców […]

    czytaj więcej
  • 11 / 04 / 2018 Wsparcie internacjonalizacji firm MŚP – projekt SIE
    11 / 04 / 2018 Wsparcie internacjonalizacji firm MŚP – projekt SIE

    W dniu 27 marca br. w Toruńskim Parku Technologicznym odbyło się czwarte spotkanie Kujawsko-Pomorskiej Grupy Interesariuszy w ramach międzynarodowego projektu SME Internationalisation Exchange (SIE), którego głównym celem jest ocena skuteczności i udoskonalenie wsparcia internacjonalizacji przedsiębiorstw w regionach partnerskich, w tym w województwie kujawsko-pomorskim. Udział w wydarzeniu wzięli przedstawiciele reprezentujący takie instytucje jak: Centrum Wsparcia Biznesu (CWB) w Toruniu, Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu (IPH), Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. oraz Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Głównym celem spotkania była wymiana doświadczeń […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI