Toruński Park Technologiczny Miejsce inspirowania innowacjiPL / EN

Aktualności

najnowsze archiwum
23 / 12 / 2016

Ogłoszenie o konkursie do działania 3.3 POIR, poddziałanie 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” w 2016 r.

Informujemy, że Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła konkurs na dofinansowanie projektów w ramach działania 3.3: Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw poddziałania 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.

Wniosek o dofinansowanie projektu należy złożyć wyłącznie w wersji elektronicznej za pośrednictwem Generatora Wniosków udostępnionego za pośrednictwem strony internetowej PARP  w terminie: od 12 stycznia 2017 r. do 13 lutego 2017 r. (w ostatnim dniu naboru do godz. 16:00:00).

Rodzaje projektów podlegających dofinansowaniu:

W ramach poddziałania 3.3.3 POIR dofinansowanie mogą otrzymać przedsiębiorcy realizujący projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych Programem promocji o charakterze ogólnym dla przedsiębiorców w związku z udziałem Polski w targach Hannover Messe 2017 r. oraz Programem promocji o charakterze ogólnym dla przedsiębiorców w związku z udziałem Polski w Międzynarodowej Wystawie Expo w Astanie w 2017 r., w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.

Rodzaje podmiotów mogących ubiegać się o dofinansowanie:

O dofinansowanie w ramach konkursu mogą ubiegać się wyłącznie podmioty spełniające kryteria mikroprzedsiębiorcy, małego lub średniego przedsiębiorcy.

Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów:

1) zlokalizowanych w województwie mazowieckim wynosi 5 000 000 zł
2) zlokalizowanych w województwach innych niż mazowieckie wynosi 45 000 000 zł.

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu w przypadku:

  1. Targów Hannover Messe wynosi – 150 000 zł,
  2. Międzynarodowej Wystawy EXPO w Astanie wynosi – 300 000 zł.

Maksymalna intensywność dofinansowania wynosi:

  1. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  2. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  3. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów projektu:
    – do 60% – dla średniego przedsiębiorcy;
    – do 75% – dla małego przedsiębiorcy;
    – do 80% – dla mikroprzedsiębiorcy z województwa mazowieckiego;
    – do 85% – dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.

Rodzaje kosztów kwalifikujących się do dofinansowania:

  1. koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie;
  2. koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy;
  3. koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy;
  4. koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju;
  5. koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych;
  6. koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego;
  7. koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie;
  8. koszty reklamy w mediach targowych;
  9. koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach;
  10. koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej;
  11. koszty informacyjno-promocyjne projektu;
  12. koszty ustanowienia i utrzymania zabezpieczenia w formie, o której mowa w art. 131 ust. 4 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013, dla zaliczki wypłaconej na rzecz MŚP.

Szczegółowe informacje na temat kosztów oraz działań promocyjnych podlegających dofinansowaniu znajdują się w Regulaminie konkursu, w szczególności w § 5.

Zasady przeprowadzania konkursu:

Szczegółowe informacje na temat zasad wyboru projektów oraz przeprowadzania konkursu znajdują się w Regulaminie konkursu.

Pytania można przesyłać za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej PARP w zakładce Centrum Pomocy PARP lub na adres poczty elektronicznej: info@parp.gov.pl lub telefonicznie pod numerami 22 432 89 91- 93.

Pełna dokumentacja dla poddziałania 3.3.3 POIR

Program Promocji Hannover Messe 2017

Program Promocji EXPO w Astanie 2017

W przypadku zainteresowania konkursem szczegółowych informacji udziela Damian Wielewski, tel.: 56 699 54 81, damian.wielewski@tarr.org.pl.

UWAGA!

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wprowadziła zmiany do dokumentacji konkursowej dla II naboru wniosków w ramach poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand POIR.

Zmiany do dokumentacji konkursowej

  • 21 / 03 / 2019 Podsumowanie spotkania dla wnioskodawców Funduszu Eksportowego – 15 marca 2019
    21 / 03 / 2019 Podsumowanie spotkania dla wnioskodawców Funduszu Eksportowego – 15 marca 2019

    15 marca odbyło się spotkanie informacyjne dla firm, które chcą skorzystać ze wsparcia na opracowanie strategii internacjonalizacji. Konkurs na usługi doradcze został ogłoszony w ramach Funduszu Eksportowego, który wspiera mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z naszego regionu. W ramach Funduszu przedsiębiorcy będą mogli uzyskać strategie internacjonalizacji, a następnie starać się o granty na udział w targach. Operatorem Funduszu jest Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego, która dysponuje kwotą ponad 45 mln złotych, w tym na strategie (984 tys. zł) i granty (44,2 mln zł). Spotkanie otworzył Michał Korolko, Prezes Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz ogłosił pierwszy nabór wniosków na usługi doradcze. […]

    czytaj więcej
  • 15 / 03 / 2019 3 edycja Międzynarodowych Targów INNOFORM za nami
    15 / 03 / 2019 3 edycja Międzynarodowych Targów INNOFORM za nami

    Wczoraj z sukcesem zakończyły się trzydniowe międzynarodowe targi narzędziowo-przetwórcze w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym. W tym roku z możliwości zaprezentowania się szerokiej gamie odbiorców skorzystało 360 wystawców z 16 krajów. Z roku na rok wydarzenie cieszy się coraz większą popularnością. W tym roku w programie towarzyszącym nie zabrakło również giełdy kooperacyjnej B2B, zorganizowanej przez ośrodek Enterprise Europe Network, działający przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Niespełna pięćdziesięciu reprezentantów firm odwiedzających targi miało dodatkową możliwość nawiązania wartościowych relacji biznesowych podczas 68 zaplanowanych wcześniej […]

    czytaj więcej
  • 14 / 03 / 2019 Poznaj letnią mapę połączeń Portu Lotniczego Bydgoszcz!
    14 / 03 / 2019 Poznaj letnią mapę połączeń Portu Lotniczego Bydgoszcz!

    Ostatnia niedziela marca, tradycyjnie w lotnictwie, oznacza początek sezonu letniego. W letniej siatce Portu Lotniczego Bydgoszcz SA zwiększy się częstotliwość lotów oraz pojawią się dodatkowe kierunki. Już od początku kwietnia Ryanair rozpocznie loty do Glasgow Prestwick. Od 26 kwietnia wracają również sezonowe loty do Lwowa, które PLL LOT realizować będzie w poniedziałki i piątki. ilość lotów do Londynu zwiększy się do dziesięciu tygodniowo. Czytaj więcej…

    czytaj więcej
  • 07 / 03 / 2019 Nowoczesna przestrzeń biurowa w Smart Space
    07 / 03 / 2019 Nowoczesna przestrzeń biurowa w Smart Space

    Szukasz inspirującego miejsca do pracy i rozwoju biznesu? Przenieś swoją firmę do nowoczesnej przestrzeni biurowej Smart Space w Toruniu. Wykorzystaj możliwości niezwykłego miejsca. Smart Space to ponad 1.000 m2 nowych, kreatywnie zaprojektowanych przestrzeni na ternie Toruńskiego Parku Technologicznego. Naszym lokatorom oddajemy do dyspozycji w pełni wyposażone pomieszczenia biurowe, multimedialne sale spotkań i warsztatów oraz kreatywne przestrzenie chillout zone do relaksu. Będąc lokatorem Smart Space zyskujesz unikatową możliwość współpracy, realizacji wspólnych projektów oraz wymiany doświadczeń z innymi kilkudziesięcioma firmami i startupami […]

    czytaj więcej
  • 04 / 03 / 2019 Badanie ankietowe dotyczące oceny przepisów dotyczących materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością
    04 / 03 / 2019 Badanie ankietowe dotyczące oceny przepisów dotyczących materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością

    Enterprise Europe Network przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego zachęca Państwa do udziału w realizowanym na zlecenie Komisji Europejskiej, badaniu ankietowym SME PANEL, którego celem jest zebranie opinii od firm z sektora MŚP nt. oceny przepisów dotyczących materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Do materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością zalicza się opakowania żywności, jak również naczynia i przybory kuchenne oraz elementy zastawy stołowej, takie jak sztućce, filiżanki, kubki i szklanki, talerze, miski itd. Mogą się do nich zaliczać również wyroby, które pierwotnie nie […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI