Toruński Park Technologiczny Miejsce inspirowania innowacjiPL / EN

Aktualności

najnowsze archiwum
11 / 01 / 2017

Fundusze Unijne: „Poddziałanie 3.3.3: „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand”

Informujemy, że w dniu 10 stycznia 2017r., Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła konkurs na dofinansowanie projektów w ramach poddziałania 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.

Wniosek o dofinansowanie realizacji projektu należy złożyć wyłącznie w wersji elektronicznej za pośrednictwem Generatora Wniosków udostępnionego za pośrednictwem strony internetowej PARP[1] w terminie: od 10 lutego 2017 r. do 13 marca 2017 r. (w ostatnim dniu naboru do godz. 16:00:00).

Rodzaje projektów podlegających dofinansowaniu

W ramach poddziałania 3.3.3 PO IR dofinansowanie mogą otrzymać przedsiębiorcy realizujący projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych programem promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych i/lub uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji, w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.

Rodzaje podmiotów mogących ubiegać się o dofinansowanie

O dofinansowanie w ramach konkursu mogą ubiegać się wyłącznie podmioty spełniające kryteria mikroprzedsiębiorcy, małego lub średniego przedsiębiorcy.

Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów:

  1. zlokalizowanych w województwie mazowieckim wynosi 20 000 000 zł;
  2. zlokalizowanych w województwach innych niż mazowieckie wynosi 180 000 000 zł.

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu w przypadku:

  1. jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 500 000 zł,
  2. co najmniej dwóch programów promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 1 000 000 zł,
  3. branżowego programu promocji wynosi 1 000 000 zł,
  4. branżowego programu promocji i co najmniej jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 1 000 000 zł.

Maksymalna intensywność dofinansowania wynosi:

  1. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  2. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  1. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów projektu:
  • do 60% – dla średniego przedsiębiorcy;
  • do 75% – dla małego przedsiębiorcy;
  • do 80% – dla mikroprzedsiębiorcy z województwa mazowieckiego;
  • do 85% – dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.

Rodzaje kosztów kwalifikujących się do dofinansowania:

  1. koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie,
  2. koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
  3. koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
  4. koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju,
  5. koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych,
  6. koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego,
  7. koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie,
  8. koszty reklamy w mediach targowych,
  9. koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach,
  10. koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej,
  11. koszty informacyjno-promocyjne projektu.

Szczegółowe informacje na temat kosztów oraz działań promocyjnych podlegających dofinansowaniu znajdują się w Regulaminie konkursu, w szczególności w § 5.

Zasady przeprowadzania konkursu

Szczegółowe informacje na temat zasad wyboru projektów oraz przeprowadzania konkursu znajdują się w Regulaminie konkursu.

Pytania można przesyłać za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej PARP w zakładce Centrum Pomocy PARP lub na adres poczty elektronicznej:info@parp.gov.pl lub telefonicznie pod numerami 22 432 89 91- 93.

Pełna dokumentacja dla poddziałania 3.3.3 POIR

Regulamin konkursu

W przypadku zainteresowania konkursem szczegółowych informacji udziela: Damian Wielewski, tel.: 56 699 54 81, damian.wielewski@tarr.org.pl.

[1] Link do Generatora Wniosków będzie aktywny od 10 lutego 2017r.

  • 28 / 06 / 2018 SCALESCRAPERS – jak skutecznie wspierać scale-upy?
    28 / 06 / 2018 SCALESCRAPERS – jak skutecznie wspierać scale-upy?

    O projekcie System instytucji otoczenia biznesu odgrywa znaczącą rolę w upowszechnianiu nowych technologii i wspiera rozwój innowacyjnych przedsiębiorstw. Wsparcie ze strony systemu jest w szczególności istotne dla podmiotów w sektorze nowych technologii, takich jak środowisko przedsiębiorstw szybko rozwijających się (skalowalnych). To właśnie tę grupę małych i średnich przedsiębiorstw postrzega się jako kolejną (alternatywną) drogę prowadzącą do wzrostu poziomu innowacyjności regionów Europy. Nadal jednak firmy te natrafiają na liczne przeszkody w procesie swojego rozwoju. W związku z powyższym Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego […]

    czytaj więcej
  • 28 / 06 / 2018 Polskie stoisko na TechCrunch Disrupt, 5-7 września, San Francisco
    28 / 06 / 2018 Polskie stoisko na TechCrunch Disrupt, 5-7 września, San Francisco

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do skorzystania ze stoiska narodowego organizowanego podczas TechCrunch Disrupt w San Francisco, jednego z największych na świecie wydarzeń dedykowanych startupom i innowacyjnym technologiom, w dniach 5-7 września br. Celem organizacji stoiska jest promocja polskiej branży ICT wśród zagranicznych odbiorców. Niezależnie od tego, czy firma jest indywidualnym wystawcą czy zwiedzającym, może skorzystać z różnych form nieodpłatnej promocji na polskim stoisku. Swoje materiały mogą przesyłać również firmy nie biorące osobistego udziału w wydarzeniu. Stoisko zostanie zorganizowane przez […]

    czytaj więcej
  • 26 / 06 / 2018 I TY możesz mieć wpływ na rozwój polskich startupów! – RAPORT POLSKIE STARTUPY 2018
    26 / 06 / 2018 I TY możesz mieć wpływ na rozwój polskich startupów! – RAPORT POLSKIE STARTUPY 2018

    Fundacja Startup Poland rozpoczęła zbieranie danych do 4. ogólnopolskiego raportu o polskich startupach. Coroczne badania stanowią cenne źródło informacji o branży startupowej, a fundacja może lepiej reprezentować interesy startupów w dialogu z inwestorami, dużym biznesem i administracją publiczną. Dlatego, jeżeli Twoja firma działa w obszarze gospodarki cyfrowej, tworzy nowe rozwiązania technologiczne w obszarze IT/ICT bądź zajmuje się przetwarzaniem danych lub technologiami pochodnymi, to zachęcamy Cię do wypełnienia ankiety. Raport POLSKIE STARTUPY jest głównym źródłem wiedzy dla: – inwestorów, – dziennikarzy piszących o startupach, […]

    czytaj więcej
  • 06 / 06 / 2018 Konsultacje społeczne na temat zasad pochodzenia towarów przy eksporcie poza rynek wspólnotowy
    06 / 06 / 2018 Konsultacje społeczne na temat zasad pochodzenia towarów przy eksporcie poza rynek wspólnotowy

    Zapraszamy do udziału w konsultacjach na temat zasad pochodzenia towarów przy eksporcie poza rynek wspólnotowy prowadzonych przez Komisję Europejską, która pracuje obecnie nad narzędziem online do sprawdzenia czy dany przedsiębiorca może skorzystać z zapisów umów o wolnym handlu zawartych pomiędzy UE, a innymi krajami/blokami krajów (np. CETA). Komisja Europejska jest zobowiązana do zapewnienia skutecznej realizacji umów o wolnym handlu zawartych przez UE i ułatwienia unijnym podmiotom gospodarczym, w szczególności MŚP, korzystania z unijnych umów o wolnym handlu. Po zawarciu umowy […]

    czytaj więcej
  • 11 / 05 / 2018 Bezpośrednie loty z Bydgoszczy do Kijowa ruszają już 3 sierpnia!
    11 / 05 / 2018 Bezpośrednie loty z Bydgoszczy do Kijowa ruszają już 3 sierpnia!

    Bezpośrednie loty z Bydgoszczy do Kijowa to świetna okazja, aby odwiedzić stolicę Ukrainy w celach turystycznych czy biznesowych. Nieważne czy na krótki, 4-dniowy city break czy na tygodniowy wypad – w Kijowie na pewno nie będziecie się nudzić. Już od 3 sierpnia 2018 pasażerowie będą mogli skorzystać z nowego, bezpośredniego połączenia Polskich Linii Lotniczych LOT z Bydgoszczy do Kijowa. To kolejne połączenie tego przewoźnika na Ukrainę, po uruchomionych w sierpniu 2017 i cieszących się zainteresowaniem lotach do Lwowa. Pasażerowie do Kijowa będą podróżować samolotami Embraer […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI