Toruński Park Technologiczny Miejsce inspirowania innowacjiPL / EN

Aktualności

najnowsze archiwum
11 / 01 / 2017

Fundusze Unijne: „Poddziałanie 3.3.3: „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand”

Informujemy, że w dniu 10 stycznia 2017r., Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła konkurs na dofinansowanie projektów w ramach poddziałania 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.

Wniosek o dofinansowanie realizacji projektu należy złożyć wyłącznie w wersji elektronicznej za pośrednictwem Generatora Wniosków udostępnionego za pośrednictwem strony internetowej PARP[1] w terminie: od 10 lutego 2017 r. do 13 marca 2017 r. (w ostatnim dniu naboru do godz. 16:00:00).

Rodzaje projektów podlegających dofinansowaniu

W ramach poddziałania 3.3.3 PO IR dofinansowanie mogą otrzymać przedsiębiorcy realizujący projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych programem promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych i/lub uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji, w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.

Rodzaje podmiotów mogących ubiegać się o dofinansowanie

O dofinansowanie w ramach konkursu mogą ubiegać się wyłącznie podmioty spełniające kryteria mikroprzedsiębiorcy, małego lub średniego przedsiębiorcy.

Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów:

  1. zlokalizowanych w województwie mazowieckim wynosi 20 000 000 zł;
  2. zlokalizowanych w województwach innych niż mazowieckie wynosi 180 000 000 zł.

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu w przypadku:

  1. jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 500 000 zł,
  2. co najmniej dwóch programów promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 1 000 000 zł,
  3. branżowego programu promocji wynosi 1 000 000 zł,
  4. branżowego programu promocji i co najmniej jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 1 000 000 zł.

Maksymalna intensywność dofinansowania wynosi:

  1. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  2. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  1. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów projektu:
  • do 60% – dla średniego przedsiębiorcy;
  • do 75% – dla małego przedsiębiorcy;
  • do 80% – dla mikroprzedsiębiorcy z województwa mazowieckiego;
  • do 85% – dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.

Rodzaje kosztów kwalifikujących się do dofinansowania:

  1. koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie,
  2. koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
  3. koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
  4. koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju,
  5. koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych,
  6. koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego,
  7. koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie,
  8. koszty reklamy w mediach targowych,
  9. koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach,
  10. koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej,
  11. koszty informacyjno-promocyjne projektu.

Szczegółowe informacje na temat kosztów oraz działań promocyjnych podlegających dofinansowaniu znajdują się w Regulaminie konkursu, w szczególności w § 5.

Zasady przeprowadzania konkursu

Szczegółowe informacje na temat zasad wyboru projektów oraz przeprowadzania konkursu znajdują się w Regulaminie konkursu.

Pytania można przesyłać za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej PARP w zakładce Centrum Pomocy PARP lub na adres poczty elektronicznej:info@parp.gov.pl lub telefonicznie pod numerami 22 432 89 91- 93.

Pełna dokumentacja dla poddziałania 3.3.3 POIR

Regulamin konkursu

W przypadku zainteresowania konkursem szczegółowych informacji udziela: Damian Wielewski, tel.: 56 699 54 81, damian.wielewski@tarr.org.pl.

[1] Link do Generatora Wniosków będzie aktywny od 10 lutego 2017r.

  • 23 / 05 / 2019 AIRBUS BizLab rekrutuje start-upy z branży lotniczej!
    23 / 05 / 2019 AIRBUS BizLab rekrutuje start-upy z branży lotniczej!

    Jako lider w globalnym sektorze lotniczym, AIRBUS prowadzi własny akcelerator AIRBUS BizLab i poszukuje startupów na wczesnym etapie rozwoju, które proponują produkt, usługę lub aplikację, która ma potencjalne zastosowanie w przemyśle lotniczym. Co oferuje BizLab: • Udział w sześciomiesięcznym programie akceleracyjnym w jednym z czterech kampusów: Tuluza (Francja), Hamburg (Niemcy), Bangalore (Indie) i Madryt (Hiszpania). • Start-upy otrzymują dostęp do dedykowanej kadry trenerskiej, ekspertów, mentorów, możliwości współpracy i przestrzeni do pracy. • W ramach programu, BizLab oferuje opcję bezgotówkowego finansowania […]

    czytaj więcej
  • 20 / 05 / 2019 Znamy uczestników I edycji „SharOn Academy” – Programu Akceleracyjnego dla ekonomii współdzielenia!
    20 / 05 / 2019 Znamy uczestników I edycji „SharOn Academy” – Programu Akceleracyjnego dla ekonomii współdzielenia!

    30 kwietnia zakończył się nabór zgłoszeń do Programu Akceleracyjnego „SharOn Academy”, realizowanego w ramach projektu SharOn. W efekcie wstępnej oceny zgłoszeń i rozmów podczas przeprowadzonego PitchContest, organizatorzy wyłonili 6 zespołów, które zostały zaproszone do kolejnego etapu. „SharOn Academy” to program akceleracyjny prowadzony w 5 krajach partnerskich projektu SharOn (Opportunities for the European Entrepreneurs in Shared Economy) jednocześnie. W Bułgarii, Polsce, Estonii, Włoszech oraz Słowacji wyłoniony zostanie jeden najlepszy zespół. Najlepsza piątka, podczas wydarzenia finałowego – DemoDay w Warszawie, zaprezentuje swoje […]

    czytaj więcej
  • 09 / 05 / 2019 Port Lotniczy Bydgoszcz S.A. uruchomił nową stronę internetową. Jest przejrzyściej, wygodniej oraz szybciej, a to nie koniec udogodnień dla podróżnych.
    09 / 05 / 2019 Port Lotniczy Bydgoszcz S.A. uruchomił nową stronę internetową. Jest przejrzyściej, wygodniej oraz szybciej, a to nie koniec udogodnień dla podróżnych.

    Nowa witryna stworzona została zgodnie z najnowszymi trendami internetowymi, w duchu technologii mobile first. Pasażerowie mają dzięki temu wszystkie potrzebne informacje na wyciągnięcie ręki. Lotnisko zapowiedziało również stopniowe wdrażanie dodatkowych rozwiązań pro-pasażerskich, wpływających na komfort oczekiwania, co w połączeniu z niedawno zapowiedzianymi rejsami czarterowymi, przyczyni się do pozytywnych doświadczeń podróżnych. https://plb.pl/

    czytaj więcej
  • 17 / 04 / 2019 Badanie ewaluacyjne satysfakcji z usług świadczonych przez ośrodki Enterprise Europe Network
    17 / 04 / 2019 Badanie ewaluacyjne satysfakcji z usług świadczonych przez ośrodki Enterprise Europe Network

    Zapraszamy do udziału w badaniu satysfakcji z usług świadczonych przez ośrodki Enterprise Europe Network. Celem badania zleconego przez Komisję Europejską  i realizowanego przez Agencję Wykonawczą ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest pozyskanie od Państwa opinii na temat współpracy z naszymi ośrodkami w latach 2017 – 2018. Opinie te są dla nas niezwykle ważne gdyż pozwalają nam podnosić jakość naszych działań na rzecz małych i średnich firm.  Prosimy o wypełnienie poniższej ankiety (nie powinno to zająć więcej niż 5 minut).   […]

    czytaj więcej
  • 12 / 04 / 2019 Trwa nabór do SharOn Academy – zgłoś swój pomysł dla ekonomii wspóldzielenia!
    12 / 04 / 2019 Trwa nabór do SharOn Academy – zgłoś swój pomysł dla ekonomii wspóldzielenia!

    1 kwietnia wystartował nabór do „SharOn Academy” – międzynarodowego programu akceleracyjnego ukierunkowanego na rozwijanie pomysłów dla ekonomii współdzielenia. Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego realizuje go w partnerstwie z 5 europejskimi państwami Bułgarią, Estonią, Słowacją i Włochami. Program skierowany jest do Startupów posiadających wersję alfa lub beta projektu wpisującego się w  założenia sharing economy. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Nie ma tu limitów geograficznych – zgłosić mogą się zespoły z całej Polski. Czym jest sharing economy? Ekonomia współdzielenia (ang. sharing economy) jest nowym zjawiskiem związanym z technologiami cyfrowymi, które wpływają na tworzenie się nowych modeli […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI