Toruński Park Technologiczny Miejsce inspirowania innowacjiPL / EN

Aktualności

najnowsze archiwum
09 / 01 / 2019

Pilotażowa edycja nowatorskiego programu Akademia Menadżera Innowacji

Akademia Menadżera Innowacji  (AMI) to autorski program doradczo-szkoleniowy, skoncentrowany na nabyciu przez firmę i jej menadżerów kluczowych kompetencji niezbędnych do rozwoju i wdrażania innowacji. AMI to szansa na nowoczesność i wzrost rentowności firmy. Oferujemy pakiet ukierunkowanych działań, których rezultatem będą m.in. poprawa efektywności pracy oraz wzmocnienie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Oferta AMI, którą Państwu prezentujemy składać się będzie z części szkoleniowej i doradczej. Etap szkoleniowy realizowany będzie w formule cyklicznych zjazdów, w ramach, których zostaną przeprowadzone wykłady i blok uzupełniających je warsztatów (łącznie około 70 godzin). Etap doradztwa (w wymiarze 170 godzin) będzie wdrażany równolegle do części szkoleniowej, bezpośrednio w firmie biorącej udział w projekcie. Rezultatem udziału przedsiębiorstwa w AMI w odniesieniu do jego pracowników będzie wyposażenie ich w kompetencje niezbędne do zarządzania procesem innowacyjnym, w tym do generowania nowych i do wdrażania opracowanych wcześniej innowacji. Przedsiębiorstwo otrzyma Plan Wdrożenia Zmiany, stworzony przez pracowników uczestniczących w AMI we współpracy z dedykowanym doradcą.

Zakres merytoryczny Akademii Menadżera Innowacji będzie obejmować sześć głównych obszarów tematycznych opartych na narzędziu diagnostycznym Innovation Health Check służącym do badania poziomu innowacyjności firmy, tj.:

  1. Kultura innowacyjności
  2. Zrozumienie biznesu
  3. Strategia
  4. Struktura organizacyjna
  5. Potencjał i zasoby
  6. Procesy

Edycja pilotażowa AMI w części szkoleniowej to łącznie dziewięć 2-dniowych zjazdów (w piątek i sobotę) realizowanych od marca do października 2019 r., w części doradczej praca w firmie z udziałem doradcy realizowana będzie pomiędzy poszczególnymi zjazdami.

Prowadzącymi zajęcia oraz warsztaty będą wybitni praktycy – eksperci, reprezentujący najwyższy poziom dydaktyczny w każdym z wymienionych obszarów tematycznych. Wykład otwarcia oraz zamknięcie programu poprowadzi uznany międzynarodowy autorytet w dziedzinie innowacji. Do zespołu AMI dołączyli m.in. prof. Michał Jasieński (WSB-NLU), Beata Cichocka-Tylman (PwC), Monika Dymacz-Kaczmarczyk (Exprofesso). Program merytoryczny dopełniają warsztaty z 3 metodyk:

  1. Business Model Canvas – poprowadzi Agnieszka Lewandowska (EY);
  2. Design Thinking – poprowadzi Agnieszka Szóstek (UXPlus);
  3. Open Innovation – poprowadzi Sergiusz Sawin (The Heart Warsaw).

AMI to szansa na zaplanowanie rozwoju firmy z wykorzystaniem innowacji w celu powiększania zysków. To pierwszy autorski program doradczo-szkoleniowy w Polsce, współfinansowany ze środków unijnych w wysokości do 80% dla małych i średnich przedsiębiorstw, i do 50 % w przypadku przedsiębiorstw dużych.

Każda z uczestniczących w programie firm deleguje do procesu doradczo-szkoleniowego trzech pracowników, którzy mają realny wpływ na decyzje podejmowane w przedsiębiorstwie. Wysokość wkładu własnego z tytułu udziału trzech osób delegowanych z firmy wynosi ok. 19 200 zł netto dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ok. 48 000 zł netto w przypadku dużych.

Podmioty zainteresowane udziałem w Akademii Menadżera Innowacji, prosimy o kontakt mailowy: aminnowacji@parp.gov.pl lub telefoniczny 22 432 85 63.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej AMI pod adresem https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/akademia-menadzera-innowacji

Liczba miejsc jest ograniczona! Rekrutacja trwa do 31 stycznia br.

Formularz rekrutacyjny jest bardzo prosty.

Załączniki:

Ulotka informacyjna
  • 21 / 03 / 2019 Podsumowanie spotkania dla wnioskodawców Funduszu Eksportowego – 15 marca 2019
    21 / 03 / 2019 Podsumowanie spotkania dla wnioskodawców Funduszu Eksportowego – 15 marca 2019

    15 marca odbyło się spotkanie informacyjne dla firm, które chcą skorzystać ze wsparcia na opracowanie strategii internacjonalizacji. Konkurs na usługi doradcze został ogłoszony w ramach Funduszu Eksportowego, który wspiera mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z naszego regionu. W ramach Funduszu przedsiębiorcy będą mogli uzyskać strategie internacjonalizacji, a następnie starać się o granty na udział w targach. Operatorem Funduszu jest Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego, która dysponuje kwotą ponad 45 mln złotych, w tym na strategie (984 tys. zł) i granty (44,2 mln zł). Spotkanie otworzył Michał Korolko, Prezes Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz ogłosił pierwszy nabór wniosków na usługi doradcze. […]

    czytaj więcej
  • 15 / 03 / 2019 3 edycja Międzynarodowych Targów INNOFORM za nami
    15 / 03 / 2019 3 edycja Międzynarodowych Targów INNOFORM za nami

    Wczoraj z sukcesem zakończyły się trzydniowe międzynarodowe targi narzędziowo-przetwórcze w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym. W tym roku z możliwości zaprezentowania się szerokiej gamie odbiorców skorzystało 360 wystawców z 16 krajów. Z roku na rok wydarzenie cieszy się coraz większą popularnością. W tym roku w programie towarzyszącym nie zabrakło również giełdy kooperacyjnej B2B, zorganizowanej przez ośrodek Enterprise Europe Network, działający przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Niespełna pięćdziesięciu reprezentantów firm odwiedzających targi miało dodatkową możliwość nawiązania wartościowych relacji biznesowych podczas 68 zaplanowanych wcześniej […]

    czytaj więcej
  • 14 / 03 / 2019 Poznaj letnią mapę połączeń Portu Lotniczego Bydgoszcz!
    14 / 03 / 2019 Poznaj letnią mapę połączeń Portu Lotniczego Bydgoszcz!

    Ostatnia niedziela marca, tradycyjnie w lotnictwie, oznacza początek sezonu letniego. W letniej siatce Portu Lotniczego Bydgoszcz SA zwiększy się częstotliwość lotów oraz pojawią się dodatkowe kierunki. Już od początku kwietnia Ryanair rozpocznie loty do Glasgow Prestwick. Od 26 kwietnia wracają również sezonowe loty do Lwowa, które PLL LOT realizować będzie w poniedziałki i piątki. ilość lotów do Londynu zwiększy się do dziesięciu tygodniowo. Czytaj więcej…

    czytaj więcej
  • 07 / 03 / 2019 Nowoczesna przestrzeń biurowa w Smart Space
    07 / 03 / 2019 Nowoczesna przestrzeń biurowa w Smart Space

    Szukasz inspirującego miejsca do pracy i rozwoju biznesu? Przenieś swoją firmę do nowoczesnej przestrzeni biurowej Smart Space w Toruniu. Wykorzystaj możliwości niezwykłego miejsca. Smart Space to ponad 1.000 m2 nowych, kreatywnie zaprojektowanych przestrzeni na ternie Toruńskiego Parku Technologicznego. Naszym lokatorom oddajemy do dyspozycji w pełni wyposażone pomieszczenia biurowe, multimedialne sale spotkań i warsztatów oraz kreatywne przestrzenie chillout zone do relaksu. Będąc lokatorem Smart Space zyskujesz unikatową możliwość współpracy, realizacji wspólnych projektów oraz wymiany doświadczeń z innymi kilkudziesięcioma firmami i startupami […]

    czytaj więcej
  • 04 / 03 / 2019 Badanie ankietowe dotyczące oceny przepisów dotyczących materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością
    04 / 03 / 2019 Badanie ankietowe dotyczące oceny przepisów dotyczących materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością

    Enterprise Europe Network przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego zachęca Państwa do udziału w realizowanym na zlecenie Komisji Europejskiej, badaniu ankietowym SME PANEL, którego celem jest zebranie opinii od firm z sektora MŚP nt. oceny przepisów dotyczących materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Do materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością zalicza się opakowania żywności, jak również naczynia i przybory kuchenne oraz elementy zastawy stołowej, takie jak sztućce, filiżanki, kubki i szklanki, talerze, miski itd. Mogą się do nich zaliczać również wyroby, które pierwotnie nie […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI