Toruński Park Technologiczny Miejsce inspirowania innowacjiPL / EN

Aktualności

najnowsze archiwum
09 / 01 / 2019

Akademia Menadżera Innowacji

Akademia Menadżera Innowacji  (AMI) to autorski program doradczo-szkoleniowy, skoncentrowany na nabyciu przez firmę i jej menadżerów kluczowych kompetencji niezbędnych do rozwoju i wdrażania innowacji. AMI to szansa na nowoczesność i wzrost rentowności firmy. Oferujemy pakiet ukierunkowanych działań, których rezultatem będą m.in. poprawa efektywności pracy oraz wzmocnienie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Oferta AMI, którą Państwu prezentujemy składać się będzie z części szkoleniowej i doradczej. Etap szkoleniowy realizowany będzie w formule cyklicznych zjazdów, w ramach, których zostaną przeprowadzone wykłady i blok uzupełniających je warsztatów (łącznie około 70 godzin). Etap doradztwa (w wymiarze 170 godzin) będzie wdrażany równolegle do części szkoleniowej, bezpośrednio w firmie biorącej udział w projekcie. Rezultatem udziału przedsiębiorstwa w AMI w odniesieniu do jego pracowników będzie wyposażenie ich w kompetencje niezbędne do zarządzania procesem innowacyjnym, w tym do generowania nowych i do wdrażania opracowanych wcześniej innowacji. Przedsiębiorstwo otrzyma Plan Wdrożenia Zmiany, stworzony przez pracowników uczestniczących w AMI we współpracy z dedykowanym doradcą.

Zakres merytoryczny Akademii Menadżera Innowacji będzie obejmować sześć głównych obszarów tematycznych opartych na narzędziu diagnostycznym Innovation Health Check służącym do badania poziomu innowacyjności firmy, tj.:

  1. Kultura innowacyjności
  2. Zrozumienie biznesu
  3. Strategia
  4. Struktura organizacyjna
  5. Potencjał i zasoby
  6. Procesy

Edycja pilotażowa AMI w części szkoleniowej to łącznie dziewięć 2-dniowych zjazdów (w piątek i sobotę) realizowanych od marca do października 2019 r., w części doradczej praca w firmie z udziałem doradcy realizowana będzie pomiędzy poszczególnymi zjazdami.

Prowadzącymi zajęcia oraz warsztaty będą wybitni praktycy – eksperci, reprezentujący najwyższy poziom dydaktyczny w każdym z wymienionych obszarów tematycznych. Wykład otwarcia oraz zamknięcie programu poprowadzi uznany międzynarodowy autorytet w dziedzinie innowacji. Do zespołu AMI dołączyli m.in. prof. Michał Jasieński (WSB-NLU), Beata Cichocka-Tylman (PwC), Monika Dymacz-Kaczmarczyk (Exprofesso). Program merytoryczny dopełniają warsztaty z 3 metodyk:

  1. Business Model Canvas – poprowadzi Agnieszka Lewandowska (EY);
  2. Design Thinking – poprowadzi Agnieszka Szóstek (UXPlus);
  3. Open Innovation – poprowadzi Sergiusz Sawin (The Heart Warsaw).

AMI to szansa na zaplanowanie rozwoju firmy z wykorzystaniem innowacji w celu powiększania zysków. To pierwszy autorski program doradczo-szkoleniowy w Polsce, współfinansowany ze środków unijnych w wysokości do 80% dla małych i średnich przedsiębiorstw, i do 50 % w przypadku przedsiębiorstw dużych.

Każda z uczestniczących w programie firm deleguje do procesu doradczo-szkoleniowego trzech pracowników, którzy mają realny wpływ na decyzje podejmowane w przedsiębiorstwie. Wysokość wkładu własnego z tytułu udziału trzech osób delegowanych z firmy wynosi ok. 19 200 zł netto dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ok. 48 000 zł netto w przypadku dużych.

Podmioty zainteresowane udziałem w Akademii Menadżera Innowacji, prosimy o kontakt mailowy: aminnowacji@parp.gov.pl lub telefoniczny 22 432 85 63.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej AMI pod adresem https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/akademia-menadzera-innowacji

Liczba miejsc jest ograniczona! Rekrutacja trwa do 31 stycznia br.

Formularz rekrutacyjny jest bardzo prosty.

Załączniki:

Ulotka informacyjna
  • 21 / 01 / 2020 Gastroparts – jak będzie wyglądała nowa siedziba inwestora w rozbudowywanej części TPT?
    21 / 01 / 2020 Gastroparts – jak będzie wyglądała nowa siedziba inwestora w rozbudowywanej części TPT?

    Z dumą prezentujemy koncepcję architektoniczną nowej siedziby firmy Gastroparts Spółka Jawna! To jeden z pierwszych inwestorów na terenach zlokalizowanych w południowo-zachodniej części Torunia w rejonie ulic Gen. W. Andersa i Poznańskiej, gdzie rozbudowuje się Toruński Park Technologiczny. Firma Gastroparts to dystrybutor części zamiennych do profesjonalnych urządzeń gastronomicznych (gastroparts.com). W ofercie firmy znajduje się ponad 110 tysięcy części zamiennych do 700 europejskich producentów. Gastroparts jest liderem branży na rynku krajowym i coraz prężniej rozwija swą działalność na rynkach zagranicznych. Nowa siedziba […]

    czytaj więcej
  • 17 / 01 / 2020 Nowi lokatorzy na terenach inwestycyjnych Toruń/Andersa
    17 / 01 / 2020 Nowi lokatorzy na terenach inwestycyjnych Toruń/Andersa

    W dniu 16.01.2020 r. odbyły się kolejne licytacje działek przy ul. Gen. Andersa w Toruniu. W ich wyniku trzy nowe firmy nabyły teren pod inwestycje w nowej części Toruńskiego Parku Technologicznego na toruńskim lewobrzeżu. Tereny inwestycyjne przy ul. Gen. Andersa w Toruniu to 33 wydzielone działki o łącznej powierzchni 16,83 ha, przygotowane pod prowadzenie działalności gospodarczej o różnym profilu. Inwestorzy mogą zagospodarować zakupiony teren m.in. obiektami usługowo-produkcyjnymi czy magazynowymi. W drugiej połowie 2019 r. właścicieli znalazły cztery działki. Symboliczne statuetki […]

    czytaj więcej
  • 24 / 12 / 2019 Rusza II i III tura sprzedaży działek na terenach inwestycyjnych w Toruniu przy ul. Andersa
    24 / 12 / 2019 Rusza II i III tura sprzedaży działek na terenach inwestycyjnych w Toruniu przy ul. Andersa

    23 grudnia br. ogłosiliśmy dwie kolejne tury sprzedaży działek w rejonie ulic Gen. W. Andersa, Poznańskiej oraz trasy S-10. Do 13 stycznia 2020 r. przedsiębiorcy zainteresowani udziałem w licytacji mogą składać niezbędną dokumentację. Oba przetargi odbędą się 16 stycznia w siedzibie Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Oferowane przez Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego tereny inwestycyjne zlokalizowane są w południowo-zachodniej części Torunia – dogodnej lokalizacji zarówno pod względem skomunikowania, jak i przygotowania pod inwestycje. Teren przeznaczony jest na zagospodarowanie obiektami usługowo-produkcyjnymi. Do […]

    czytaj więcej
  • 13 / 12 / 2019 SME PANEL: Unijne narzędzia do tłumaczenia maszynowego
    13 / 12 / 2019 SME PANEL: Unijne narzędzia do tłumaczenia maszynowego

    Serdecznie zapraszamy przedsiębiorców do udziału, w realizowanym na zlecenie Komisji Europejskiej, badaniu ankietowym SME PANEL na temat unijnych narzędzi do tłumaczenia maszynowego. Czy bezpłatny dostęp do bezpiecznego europejskiego narzędzia do tłumaczenia maszynowego pomógłby Państwa przedsiębiorstwu? Tłumaczenie maszynowe/automatyczne, choć nie posiada tej samej jakości, co profesjonalne tłumaczenie wykonane przez człowieka, na pewno jest pomocne w codziennej pracy firm, umożliwiając łatwe i szybkie zrozumienie pytań, korespondencji, czy innych informacji w obcym języku. Z tego typu narzędzia korzystają już instytucje i organy administracji […]

    czytaj więcej
  • 12 / 12 / 2019 Trwa badanie GOSPOSTRATEG – przekaż swoją opinię!
    12 / 12 / 2019 Trwa badanie GOSPOSTRATEG – przekaż swoją opinię!

    Trwa badanie potrzeb i oczekiwań przedsiębiorców w zakresie pomocy oferowanej im przez instytucje w województwie kujawsko-pomorskim. Jest to świetna okazja, by podzielić się swoją opinią, spostrzeżeniami i uwagami związanymi z tym tematem. Wraz ze Szkołą Główną Handlową zachęcamy przedsiębiorców z naszego województwa do udziału w badaniu. W ankiecie będziecie mogli wyrazić swoje zdanie o atrakcyjności województwa, instytucjach oferujących tu wsparcie, dostępnych formach pomocy i wielu innych aspektach. Udzielone odpowiedzi pozwolą na zidentyfikowanie potrzeb oraz barier wstrzymujących rozwój przedsiębiorstw. Na podstawie zebranych danych wypracowane zostaną również konkretne instrumenty wsparcia dla mikro-, małych oraz średnich przedsiębiorstw, dzięki którym instytucje takie […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI