Toruński Park Technologiczny Miejsce inspirowania innowacjiPL / EN

Aktualności

najnowsze archiwum
25 / 02 / 2015

Konkurs dla producentów gier

Dofinansowanie developmentu gier video skierowane jest do niezależnych firm europejskich pragnących rozwijać projekt cyfrowej gry video niezależnie od platformy oraz planowanego sposobu dystrybucji. W każdym przypadku gra musi być przeznaczona do eksploatacji, charakteryzować się wysokim stopniem interaktywności oraz posiadać elementy narracyjne.

KTO MOŻE APLIKOWAĆ:

•    Europejskie firmy produkujące gry video, które funkcjonują legalnie od co najmniej 12 miesięcy, mogą przedstawić udowodniony dorobek oraz posiadać większość praw do projektu.
•    Firma europejska to firma zarejestrowana w jednym z krajów uczestniczących w podprogramie MEDIA, której bezpośrednimi właścicielami lub większościowymi udziałowcami (tzn. posiadającymi większościowy pakiet akcji) są obywatele takich krajów.
Wnioskodawca musi udowodnić, że uprzednio
•    wyprodukował grę video lub przeprowadził development gry video kwalifikującej się według warunków określonych w punkcie 6.2,
•    gra była dystrybuowana komercyjnie w ciągu dwóch lat kalendarzowych poprzedzających publikację niniejszego wezwania do składania wniosków (tzn. między 01.01.2013 i datą złożenia wniosku).
•    Należy przedstawić odnośne raporty sprzedaży z okresu referencyjnego
•    UWAGA! Podwykonawstwo w zakresie developmentu i/lub produkcji uprzedniej kwalifikowalnej gry video nie jest uważane za dorobek firmy.
•    Za dorobek nie mogą być uważane również indywidualne dokonania twórców.

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA:


Całkowity budżet przeznaczony w roku 2015 na współfinansowanie developmentu gier video szacowany jest na 2,5 miliona euro.
Dofinansowanie pomiędzy 10.000 EUR a 150.000 EUR:
•    developmentu koncepcji i projektu gry video
•    nie może przekroczyć 50% całkowitych kwalifikowalnych kosztów działania.

JAKIE PROJEKTY?


Development cyfrowej gry video:
•    przeznaczonej do komercyjnej dystrybucji,
•    na dowolnej platformy dystrybucyjnej,
•    wysokim stopniu interaktywności,
•    z silnymi elementami narracyjnymi,
Projekt musi być:
•    oryginalny
•    innowacyjny
•    kreatywny
•    promować różnorodność kulturową
•    europejską tożsamość i dziedzictwo,
•    posiadać potencjał komercyjny.
Wnioski o dofinansowanie przyjmowane są do 26 marca 2015 r.
Więcej informacji na: http://kreatywna-europa.eu/media/?page_id=100004497

WordPress › Błąd