Toruński Park Technologiczny Miejsce inspirowania innowacjiPL / EN

Aktualności

najnowsze archiwum
20 / 11 / 2020

Gospodarka 4.0 w obliczu kryzysu. Regionalne Forum Innowacji. Forum Przedsiębiorczości Akademickiej – obejrzyj nagrania z wydarzenia!

W tym roku, z uwagi na sytuację epidemiczną, wiele inicjatyw nie można zrealizować w sposób konwencjonalny. Przede wszystkim szkolenia i konferencje migrują do strefy online. Podobnie miało to miejsce w przypadku konferencji: Gospodarka 4.0 w obliczu kryzysu. Regionalne Forum Innowacji. Forum Przedsiębiorczości Akademickiej. 21 października br., w miejsce wydarzenia hybrydowego, Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. we współpracy z Samorządem Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz Uniwersytetem Mikołaja Kopernika zrealizowały serię video-nagrań w ramach 3 równoległych ścieżek tematycznych: NOWA PERSPEKTYWA FINANSOWA,  NAUKA DLA BIZNESU oraz TECHNOLOGIA DLA BIZNESU, w kontekście KRYZYSU GOSPODARCZEGO.

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A jako organizator trzeciej ścieżki, ma przyjemności udostępnić nagrania z ww. bloku, które wcześniej były dostępne tylko dla osób zarejestrowanych. Poniżej znajdą Państwo zapis prelekcji dotykających tematów związanych z wyzwaniami dla biznesu w czasach pandemicznych:

  1. Jak technologie cyfrowe zmieniają świat? – spojrzenie w kontekście COVID 19; dr hab. Katarzyna Śledziewska (UWDeLab)

Czym jest gospodarka cyfrowa, która kształtuje się na naszych oczach – jakie zmiany i konsekwencje niesie za sobą, szczególnie w kontekście nieoczekiwanych sytuacji kryzysowych? Już dziś wiemy, że reguły, które rządziły naszym życiem prywatnym, zawodowym i publicznym uległy poważnej zmianie. Rozwijająca się transformacja cyfrowa niesie za sobą szansę na rozwój gospodarczy, poprawę jakości życia oraz urzeczywistnienie ideałów demokratycznych i emancypacyjnych. Z drugiej strony tworzy jednak wielorakie i bezprecedensowe zagrożenia. [Obejrzyj online]

  •  Niezbędne narzędzia nowoczesnej pracy zdalnej; MICROSOFT – Łukasz Biegański

Zapraszamy do uczestnictwa w spotkaniu poświęconemu rozwiązaniom Microsoft, wykorzystywanym podczas cyfrowej transformacji. Pokażemy jak proste i łatwe we wdrożeniu narzędzia oraz usługi mogą pomóc podczas nauki i pracy zdalnej. Wszyscy słyszeliśmy czym jest chmura i znamy narzędzia pakietu Office, korzystamy z komputerów z systemem Windows, ale czy naprawdę wiemy jak w pełni je wykorzystać? To spotkanie pozwoli raz jeszcze spojrzeć Państwu na rozwiązania firmy Microsoft i wybrać te z nich, które najlepiej sprawdzą się w nowoczesnym miejscu pracy. [Obejrzyj online]

  • Roboty współpracujące jako wszechstronne rozwiązanie dla MŚP w dobie pandemii; PROCOBOT – Marcin Gwóźdź, Kamil Kaczmarski

Przedstawienie robotów współpracujących jako rozwiązań „w zasięgu ręki” MŚP. Obecny stan robotyzacji w Polsce oraz w Europie środkowo-wschodniej. Skutki COVID-19- kryzysu , który obnażył słabe punkty przedsiębiorstw (braki kadrowe, praca zdalna, przestoje w produkcji). Autonomiczna dezynfekcja wielkopowierzchniowa przy użyciu robotów mobilnych z lampą UVC- pomoc w walce z pandemią. Rozwiązania „out of the box” przy użyciu robotów- paletyzacja, wkręcanie, transport ładunków w logistyce, obsługa maszyn CNC, spawanie, polerowanie, montaż, pick&place. Prostota wdrożenia, elastyczne przezbrajanie, bezpieczeństwo, szybki zwrot z inwestycji. Przykłady wyliczeń ROI. Audyty firm pod kątem możliwości wdrożenia robotów współpracujących – usługa w ramach partnerstwa z IoTNPH, gdzie ProCobot z racji swojego Core Biznesu dostarcza Hub’owi swoją wiedzę i kompetencje techniczne z zakresu robotyzacji. [Obejrzyj online]

  • Cyfrowe środowisko pracy jako efektywne narzędzie wspierania pracy zdalnej; DELL – Paweł Berus

Praca z dowolnego miejsca na świecie, jest dzisiaj “nową normalnością”. Rozwiązania Dell Technologies, do budowy cyfrowego środowiska pracy, zintegrują kontrolę dostępu, zarządzanie aplikacjami i punktami końcowymi na wielu systemach (w tym m.in Windows 10, MacOS, Android, iOS), z pełnym wsparciem dla narzędzi pracy grupowej takich jak MS Teams, O365, Zoom. Zminimalizują ryzyko przestojów, skrócą czas przygotowania stanowiska pracy i zwiększą zdolność IT do szybkiego reagowania na potrzeby biznesu, a nawet umożliwią zdalny i bezpieczny dostęp do komputerów, które użytkownicy pozostawili na biurkach. [Obejrzyj online]

  • 10 / 05 / 2021 Konkurs: ”Pracodawca Pomorza i Kujaw 2020”
    10 / 05 / 2021 Konkurs: ”Pracodawca Pomorza i Kujaw 2020”

    Zapraszamy do udziału w konkursie: ”Pracodawca Pomorza i Kujaw 2020”. Jego celem jest promocja rzetelnych i innowacyjnych pracodawców działających w regionie kujawsko-pomorskim. Kandydatów  ocenimy w kategoriach: „Mikro i Mały Przedsiębiorca” , „Średni i Duży Przedsiębiorca” oraz „Innowacyjna Firma”. W tegorocznej edycji będziemy chcieli szczególnie wyróżnić firmy, które włączyły się do walki z pandemią COVID-19, stąd zachęcamy do prezentowania w zgłoszeniach zrealizowanych przedsięwzięć wskazujących na takie zaangażowanie. To ważny aspekt wpisujący się w kryterium realizowania działań wskazujących na społeczną odpowiedzialność firmy. […]

    czytaj więcej
  • 02 / 03 / 2021 Zaproszenie na webinar „Skalowanie biznesu i ekspansja na nowe rynki nie musi być fikcją” – 30 marca, godz. 10.00
    02 / 03 / 2021 Zaproszenie na webinar „Skalowanie biznesu i ekspansja na nowe rynki nie musi być fikcją” – 30 marca, godz. 10.00

    30 marca o godz. 10:00 rozpocznie się organizowany przez firmę Crayon w partnerstwie z Microsoft bezpłatny webinar „Skalowanie biznesu i ekspansja na nowe rynki nie musi być fikcją”. Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego jako partner wydarzenia serdecznie zaprasza do udziału wszystkich zainteresowanych! Jeśli Wasz startup lub firma funkcjonuje na rynku od niedawna, a oferowany produkt, usługa czy aplikacja już szybko się rozwijają i widzicie w nich potencjał do ekspansji globalnej, to ten webinar jest właśnie dla Was. Eksperci firm Crayon i Microsoft na podstawie własnych doświadczeń i dobrych praktyk pokażą Wam, jak skalować swój biznes. […]

    czytaj więcej
  • 25 / 02 / 2021 EXPO Dubaj 2020 – zaproszenie dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców
    25 / 02 / 2021 EXPO Dubaj 2020 – zaproszenie dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców

    W związku z przygotowaniami Polski, jak również naszego województwa do udziału w EXPO 2020 organizowanego w Dubaju (ZEA) zwracamy się ze wstępnym zapytaniem do mikro, małych i średnich firm regionalnych dotyczącym chęci uczestnictwa w tym wydarzeniu. Expo Dubaj 2020 – to pierwsza na Bliskim Wschodzie światowa wystawa, której hasło przewodnie brzmi „Łącząc umysły, tworząc przyszłość” (Connecting Minds, Creating the Future). Wystawa ze względu na pandemię COVID-19 przesunięta została  na okres od 1 października 2021 do 31 marca 2022 rok. Celem Expo 2020 jest łączenie umysłów z całego świata i inspirowanie uczestników do podjęcia wspólnych wyzwań o zasięgu globalnym w ramach 3 tematów: Możliwość, Mobilność, Zrównoważony Rozwój (Opportunity, Mobility, Sustainability). Polska […]

    czytaj więcej
  • 16 / 02 / 2021 Zaproszenie na webinarium pt.: „Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw w ramach budżetu Unii na lata 2021-2027” – 18.02.2021 r., godz. 11:30
    16 / 02 / 2021 Zaproszenie na webinarium pt.: „Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw w ramach budżetu Unii na lata 2021-2027” – 18.02.2021 r., godz. 11:30

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ośrodek Enterprise Europe Network zapraszają wszystkich przedsiębiorców z sektora MŚP na bezpłatne webinarium pt.: „Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw w ramach budżetu Unii na lata 2021-2027 (COSME – Single Market Programme, InvestEU)”, które odbędzie się 18 lutego br. w godzinach 11:30-13:00. W programie webinarium: Wieloletnie ramy finansowe Unii Europejskiej na lata 2021-2027 – wprowadzenie. Podstawowe zagadnienia nowej strategii Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw: kontynuacja programu COSME w […]

    czytaj więcej
  • 02 / 02 / 2021 II Solar Energy Business Mixer – Virtual B2B EEN virtual Meetings, 16-17 lutego 2021 r.
    02 / 02 / 2021 II Solar Energy Business Mixer – Virtual B2B EEN virtual Meetings, 16-17 lutego 2021 r.

    Zapraszamy na międzynarodowe spotkania brokerskie dla sektora fotowoltaiki, organizowane we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Fotowoltaiki. Ze względu na obecną sytuację spowodowaną pandemią COVID-19  spotkania odbędą się wyłącznie w formie on-line. Dynamiczny rozwój branży fotowoltaicznej w Polsce, szybko zmieniające się modele biznesowe i ich uwarunkowania wymagają stałego monitorowania zmian rynkowych. Spotkania branżowe są szansą na zdobycie wiedzy i nawiązanie kontaktów biznesowych. Spotkania B2B są przeznaczone dla przedsiębiorców i organizacji z branży fotowoltaiki – producentów, dostawców, firm serwisowych, doradców, firm budowlanych, sprzedawców […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI