Toruński Park Technologiczny Miejsce inspirowania innowacjiPL / EN

Aktualności

najnowsze archiwum
01 / 02 / 2021

Giełda kooperacyjna INNOFORM® 2021 – 21 kwietnia 2021 r. ONLINE, trwa proces rejestracji i umawiania spotkań – zapraszamy!

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., Bydgoski Klaster Przemysłowy, Targi w Krakowie Sp. z o.o. w partnerstwie z Bydgoską Agencją Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. serdecznie zapraszają producentów, dystrybutorów oraz specjalistów sektora wytwarzania narzędzi i przetwórstwa tworzyw polimerowych do udziału w piątej edycji Giełdy Kooperacyjnej INNOFORM®, która odbędzie się 21 kwietnia 2021 r. w ramach  INNOFORM® Wydarzenia online Branży ​Narzędziowo-Przetwórczej. W trosce o zapewnienie bezpieczeństwa w związku z zagrożeniem COVID 19, Giełda Kooperacyjna będzie miała formułę ONLINE.

Podstawowe zasady uczestnictwa w Giełdzie Kooperacyjnej INNOFORM®2021.

REJESTRACJA I KREACJA PROFILU – 04.02-16.04.2021 r.

  • Uczestnicy rejestrują się na stronie internetowej Giełdy Kooperacyjnej INNOFORM®2021 i określają profil swojej działalności, który jest swoistą wizytówką firmy. Ze względu na międzynarodowy charakter giełdy wszelkie informacje należy podać w języku angielskim, dodatkowo można uzupełnić profil o polską wersję językową;

 

  • Po stworzeniu profilu, należy przejść do zakładki Marketplace, gdzie określa się zapotrzebowanie, ofertę lub składa zapytanie dot. współpracy. Uzupełnienie minimum jednego pola sekcji Marketplace jest obowiązkowe;

 

  • Organizatorzy wydarzenia po sprawdzeniu kompatybilności profilu z wydarzeniem oraz wymogami uczestnictwa, aktywują profil, który staje się od tej pory widoczny dla odwiedzających stronę, tym samym promowany przed, w trakcie oraz po wydarzeniu. Organizatorzy zastrzegają przy tym, iż profile niepełne, w tym nie zawierające minimum jednego pola sekcji Marketplace nie zostaną aktywowane;

 

WYBÓR PARTNERÓW I UMAWIANIE SPOTKAŃ – 15.02-19.04.2021 r.

 

  • Z katalogu zarejestrowanych podmiotów uczestnicy dokonują wyboru partnerów z którymi chcieliby spotkać się podczas giełdy. Pomocnym narzędziem w wyszukiwaniu partnerstwa jest sekcja Marketplace, gdzie można selekcjonować katalog uczestników według wskazań. Każdy uczestnik ma prawo do samodzielnej wysyłki zaproszeń oraz odpowiada na otrzymane zaproszenia zatwierdzając je lub odrzucając i budując w ten sposób indywidualny harmonogram spotkań;

 

  • W każdym momencie, a szczególnie przed wydarzeniem indywidualny harmonogram spotkań jest dostępny do wglądu na profilu uczestnictwa. Ze względu na poszanowanie potencjalnego partnera biznesowego nie należy pozostawiać zapytań dot. spotkań bez odpowiedzi, a w razie niezaplanowanej wcześniej niemożności uczestnictwa w którymś ze spotkań, należy spotkanie odwołać lub przełożyć jeśli pozwala na to dostępność własna i partnera – czas na zmiany uczestnicy mają maksymalnie do zaplanowanego czasu spotkania;

 

SPOTKANIA – 21.04.2021 r. godz. 09.00-15.00

 

  • W dniu giełdy kooperacyjnej, a według wcześniej ustalonego indywidualnego harmonogramu spotkań na dedykowanej wydarzeniu platformie b2match (będącej jednocześnie platformą rejestracyjną), odbędą się spotkania w formie wideokonferencji dwustronnych. W celu uczestnictwa w spotkaniach należy:

 

Zalogować się na swój profil > Wejść w sekcję „Meetings” na górze > Uruchomić zielony przycisk o nazwie „Meeting starts in …”. Proszę mieć na uwadze, iż uczestnicy nie otrzymują, żadnych dodatkowych linków do spotkania, a wejście następuje z poziomu profilu.

 

Nie jest wymagane żadne dodatkowe oprogramowanie, natomiast konieczne jest sprawnie działające łącze internetowe, mikrofon wbudowany w laptop lub komputer, opcjonalnie kamera.

 

Koszty

Udział w Giełdzie Kooperacyjnej INNOFORM®2021 jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona.

Ulotka informacyjna

Jeśli macie Państwo pytania dot. Giełdy Kooperacyjnej INNOFORM®2021, prosimy o kontakt z Ośrodkiem Enterprise Europe Network przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

tel.: (56) 699 54 80 lub (56) 699 54 83

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w spotkaniach B2B!

  • 10 / 05 / 2021 Konkurs: ”Pracodawca Pomorza i Kujaw 2020”
    10 / 05 / 2021 Konkurs: ”Pracodawca Pomorza i Kujaw 2020”

    Zapraszamy do udziału w konkursie: ”Pracodawca Pomorza i Kujaw 2020”. Jego celem jest promocja rzetelnych i innowacyjnych pracodawców działających w regionie kujawsko-pomorskim. Kandydatów  ocenimy w kategoriach: „Mikro i Mały Przedsiębiorca” , „Średni i Duży Przedsiębiorca” oraz „Innowacyjna Firma”. W tegorocznej edycji będziemy chcieli szczególnie wyróżnić firmy, które włączyły się do walki z pandemią COVID-19, stąd zachęcamy do prezentowania w zgłoszeniach zrealizowanych przedsięwzięć wskazujących na takie zaangażowanie. To ważny aspekt wpisujący się w kryterium realizowania działań wskazujących na społeczną odpowiedzialność firmy. […]

    czytaj więcej
  • 02 / 03 / 2021 Zaproszenie na webinar „Skalowanie biznesu i ekspansja na nowe rynki nie musi być fikcją” – 30 marca, godz. 10.00
    02 / 03 / 2021 Zaproszenie na webinar „Skalowanie biznesu i ekspansja na nowe rynki nie musi być fikcją” – 30 marca, godz. 10.00

    30 marca o godz. 10:00 rozpocznie się organizowany przez firmę Crayon w partnerstwie z Microsoft bezpłatny webinar „Skalowanie biznesu i ekspansja na nowe rynki nie musi być fikcją”. Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego jako partner wydarzenia serdecznie zaprasza do udziału wszystkich zainteresowanych! Jeśli Wasz startup lub firma funkcjonuje na rynku od niedawna, a oferowany produkt, usługa czy aplikacja już szybko się rozwijają i widzicie w nich potencjał do ekspansji globalnej, to ten webinar jest właśnie dla Was. Eksperci firm Crayon i Microsoft na podstawie własnych doświadczeń i dobrych praktyk pokażą Wam, jak skalować swój biznes. […]

    czytaj więcej
  • 25 / 02 / 2021 EXPO Dubaj 2020 – zaproszenie dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców
    25 / 02 / 2021 EXPO Dubaj 2020 – zaproszenie dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców

    W związku z przygotowaniami Polski, jak również naszego województwa do udziału w EXPO 2020 organizowanego w Dubaju (ZEA) zwracamy się ze wstępnym zapytaniem do mikro, małych i średnich firm regionalnych dotyczącym chęci uczestnictwa w tym wydarzeniu. Expo Dubaj 2020 – to pierwsza na Bliskim Wschodzie światowa wystawa, której hasło przewodnie brzmi „Łącząc umysły, tworząc przyszłość” (Connecting Minds, Creating the Future). Wystawa ze względu na pandemię COVID-19 przesunięta została  na okres od 1 października 2021 do 31 marca 2022 rok. Celem Expo 2020 jest łączenie umysłów z całego świata i inspirowanie uczestników do podjęcia wspólnych wyzwań o zasięgu globalnym w ramach 3 tematów: Możliwość, Mobilność, Zrównoważony Rozwój (Opportunity, Mobility, Sustainability). Polska […]

    czytaj więcej
  • 16 / 02 / 2021 Zaproszenie na webinarium pt.: „Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw w ramach budżetu Unii na lata 2021-2027” – 18.02.2021 r., godz. 11:30
    16 / 02 / 2021 Zaproszenie na webinarium pt.: „Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw w ramach budżetu Unii na lata 2021-2027” – 18.02.2021 r., godz. 11:30

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ośrodek Enterprise Europe Network zapraszają wszystkich przedsiębiorców z sektora MŚP na bezpłatne webinarium pt.: „Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw w ramach budżetu Unii na lata 2021-2027 (COSME – Single Market Programme, InvestEU)”, które odbędzie się 18 lutego br. w godzinach 11:30-13:00. W programie webinarium: Wieloletnie ramy finansowe Unii Europejskiej na lata 2021-2027 – wprowadzenie. Podstawowe zagadnienia nowej strategii Unii Europejskiej dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw: kontynuacja programu COSME w […]

    czytaj więcej
  • 02 / 02 / 2021 II Solar Energy Business Mixer – Virtual B2B EEN virtual Meetings, 16-17 lutego 2021 r.
    02 / 02 / 2021 II Solar Energy Business Mixer – Virtual B2B EEN virtual Meetings, 16-17 lutego 2021 r.

    Zapraszamy na międzynarodowe spotkania brokerskie dla sektora fotowoltaiki, organizowane we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Fotowoltaiki. Ze względu na obecną sytuację spowodowaną pandemią COVID-19  spotkania odbędą się wyłącznie w formie on-line. Dynamiczny rozwój branży fotowoltaicznej w Polsce, szybko zmieniające się modele biznesowe i ich uwarunkowania wymagają stałego monitorowania zmian rynkowych. Spotkania branżowe są szansą na zdobycie wiedzy i nawiązanie kontaktów biznesowych. Spotkania B2B są przeznaczone dla przedsiębiorców i organizacji z branży fotowoltaiki – producentów, dostawców, firm serwisowych, doradców, firm budowlanych, sprzedawców […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI