Toruński Park Technologiczny Miejsce inspirowania innowacjiPL / EN

Aktualności

najnowsze archiwum
17 / 05 / 2016

Fundusze Unijne: „Poddziałanie 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand”

Informujemy, że w dniu 16 maja 2016 r. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła konkurs na dofinansowanie projektów w ramach działania 3.3: „Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw” poddziałania 3.3.3: „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020.

Termin składania wniosków:

Wniosek o dofinansowanie projektu należy złożyć wyłącznie w wersji elektronicznej za pośrednictwem Generatora Wniosków udostępnionego za pośrednictwem strony internetowej PARP w terminie: od 24 czerwca 2016 r. do 5 sierpnia 2016 r. (w ostatnim dniu naboru do godz. 16:00:00).

Rodzaje projektów podlegających dofinansowaniu

W ramach poddziałania 3.3.3 PO IR dofinansowanie mogą otrzymać przedsiębiorcy realizujący projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji, w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych, oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.

Rodzaje podmiotów mogących ubiegać się o dofinansowanie

O dofinansowanie w ramach konkursu mogą ubiegać się wyłącznie podmioty spełniające kryteria mikroprzedsiębiorcy, małego lub średniego przedsiębiorcy.

Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów:

  1. zlokalizowanych w województwie mazowieckim wynosi 10 000 000 zł
  2. zlokalizowanych w województwach innych niż mazowieckie wynosi 90 000 000 zł.

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu wynosi 1 000 000 zł.

Maksymalna intensywność dofinansowania wynosi:

  1. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  2. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  3. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów projektu:
  • do 60% – dla średniego przedsiębiorcy;
  • do 75% – dla małego przedsiębiorcy;
  • do 80% – dla mikroprzedsiębiorcy z województwa mazowieckiego;
  • do 85% – dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.

Rodzaje kosztów kwalifikujących się do dofinansowania

  • koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie;
  • koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy;
  • koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy;
  • koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju;
  • koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych;
  • koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego;
  • koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie;
  • koszty reklamy w mediach targowych;
  • koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach;
  • koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej;
  • koszty informacyjno-promocyjne projektu;
  • koszty ustanowienia i utrzymania zabezpieczenia w formie, o której mowa w art. 131 ust. 4 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013, dla zaliczki wypłaconej na rzecz MŚP. Szczegółowe informacje na temat kosztów oraz działań promocyjnych podlegających dofinansowaniu znajdują się w Regulaminie konkursu, w szczególności w § 5.

Branżowe programy promocji, w których udział może zostać dofinansowany w ramach konkursu:

  • Sprzęt medyczny (link);
  • Kosmetyki (link);
  • IT/ICT (link);
  • Jachty i łodzie (link);
  • Meble (link);
  • Polskie specjalności żywnościowe (link);
  • Sektor usług prozdrowotnych (link).

Zasady przeprowadzania konkursu

Szczegółowe informacje na temat zasad wyboru projektów oraz przeprowadzania konkursu znajdują się w Regulaminie konkursu.

Pytania można przesyłać za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej PARP w zakładce Centrum Pomocy PARP lub na adres poczty elektronicznej: info@parp.gov.pl lub telefonicznie pod numerami 22 432 89 91- 93.

Pełna dokumentacja dla poddziałania 3.3.3 POIR:

Regulamin konkursu (pobierz plik)

Pełna dokumentacja do działania 3.3, poddziałania 3.3.3 (link)

  • 08 / 07 / 2020 Bydgoskie lotnisko wznowiło połączenia
    08 / 07 / 2020 Bydgoskie lotnisko wznowiło połączenia

    Port Lotniczy w Bydgoszczy wznowił połączenia. Po ponad 100 dniach wstrzymania lotów do oferty wróciły rejsy Ryanair na Wyspy Brytyjskie i nowe, wakacyjne kierunki od PLL LOT w cenach już od 99 zł. Regularne połączenia, nowe kierunki oraz wszelkie informacje dostępne są na stronie Portu https://plb.pl/siatka-polaczen/ Znajdziecie tam również siatkę połączeń w sezonie letnim 2020.

    czytaj więcej
  • 22 / 06 / 2020 Webinarium „Wykonywanie umów w czasach pandemii COVID-19”, 30 czerwca 2020 r.
    22 / 06 / 2020 Webinarium „Wykonywanie umów w czasach pandemii COVID-19”, 30 czerwca 2020 r.

    Pomorski ośrodek sieci Enterprise Europe Network przy Stowarzyszeniu „Wolna Przedsiębiorczość” zaprasza na webinarium z zakresu prawa „Wykonywanie umów w czasach pandemii COVID-19”. Webinarium odbędzie się on-line w dn. 30 czerwca 2020 roku, w godzinach 9:00-11:00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Link do wirtualnego pokoju zostanie wysłany uczestnikom 29 czerwca. —> Zapisy <— Epidemia COVID nie pozostaje bez wpływu na wykonywanie kontraktów. Podobna sytuacja nie miała dotąd miejsca. Jakie są skutki niewykonania umowy z powodu epidemii? Co można zrobić, aby minimalizować ryzyko na przyszłość? Na te i inne pytania […]

    czytaj więcej
  • 18 / 06 / 2020 Konkurs w ramach Baltic Circular Procurement Congress
    18 / 06 / 2020 Konkurs w ramach Baltic Circular Procurement Congress

    W imieniu Instytutu Innowacji i Odpowiedzialnego Rozwoju INNOWO, z którym niejednokrotnie współpracowaliśmy, oraz wszystkich partnerów projektu InterReg Circular Procurement Project zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie, który odbywa się w ramach Baltic Circular Procurement Congress. Baltic Circular Procurement Congress jest dwudniowym wydarzeniem i składa się z różnych wydarzeń związanych z wymianą wiedzy, takich jak warsztaty, seminaria, wystąpienia prelegentów, panele eksperckie, czy wirtualne wizyty studyjne. Podczas tych 2 dni przedstawiciele instytucji rządowych i przedsiębiorstw państwowych odkryją zalety wprowadzenia kryteriów GOZ w […]

    czytaj więcej
  • 17 / 06 / 2020 Kolejna edycja konkursu Liderzy Innowacji Pomorza i Kujaw!
    17 / 06 / 2020 Kolejna edycja konkursu Liderzy Innowacji Pomorza i Kujaw!

    Z przyjemnością zapraszamy przedsiębiorców i naukowców do składania propozycji innowacyjnych produktów, usług i technologii w XII edycji konkursu Liderzy Innowacji Pomorza i Kujaw. W konkursie mogą wziąć udział mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z  regionu, przedsiębiorstwa akademickie oraz jednostki naukowe/zespoły badawcze, które mogą poszczycić się sukcesami w opracowaniu lub wdrożeniu innowacyjnej technologii, produktu lub usługi. Oceniane są projekty nie starsze niż 2 pełne lata kalendarzowe poprzedzające dzień zgłoszenia do konkursu Zapraszamy do składania aplikacji poprzez FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY do: 24 września 2020 roku. Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne. […]

    czytaj więcej
  • 12 / 05 / 2020 Startuje nabór do programu Fundacji EMIC pt. Przyjazna Firma.
    12 / 05 / 2020 Startuje nabór do programu Fundacji EMIC pt. Przyjazna Firma.

    Rozpoczął się nabór do programu pt. Przyjazna firma, prowadzonego przez Fundację EMIC. Program kierowany jest zwłaszcza do firm zatrudniających cudzoziemców i zamierzających składać wnioski w ramach programów antykryzysowych lub tarczy finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju. „Przyjazna firma” to kilkumiesięczny proces usprawniający zatrudnienie pracowników z zagranicy w firmie. Fundacja oferuje bezpłatne usługi wsparcia procesu legalizacji pracy i pobytu pracowników, dzięki czemu możliwe będzie utrzymanie poziomu 100% zatrudnienia. Dzięki temu spełniony zostanie podstawowy warunek programu PFR. Nabór trwa do 29 maja 2020 roku. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest tutaj: http://bitly.pl/WKBms Fundacja EMIC wspiera migrantów w stawianiu […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI