Toruński Park Technologiczny Miejsce inspirowania innowacjiPL / EN

Aktualności

najnowsze archiwum
11 / 01 / 2017

Fundusze Unijne: „Poddziałanie 3.3.3: „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand”

Informujemy, że w dniu 10 stycznia 2017r., Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła konkurs na dofinansowanie projektów w ramach poddziałania 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.

Wniosek o dofinansowanie realizacji projektu należy złożyć wyłącznie w wersji elektronicznej za pośrednictwem Generatora Wniosków udostępnionego za pośrednictwem strony internetowej PARP[1] w terminie: od 10 lutego 2017 r. do 13 marca 2017 r. (w ostatnim dniu naboru do godz. 16:00:00).

Rodzaje projektów podlegających dofinansowaniu

W ramach poddziałania 3.3.3 PO IR dofinansowanie mogą otrzymać przedsiębiorcy realizujący projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych programem promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych i/lub uczestnictwa w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowych programach promocji, w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.

Rodzaje podmiotów mogących ubiegać się o dofinansowanie

O dofinansowanie w ramach konkursu mogą ubiegać się wyłącznie podmioty spełniające kryteria mikroprzedsiębiorcy, małego lub średniego przedsiębiorcy.

Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów:

  1. zlokalizowanych w województwie mazowieckim wynosi 20 000 000 zł;
  2. zlokalizowanych w województwach innych niż mazowieckie wynosi 180 000 000 zł.

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowalnych projektu w przypadku:

  1. jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 500 000 zł,
  2. co najmniej dwóch programów promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 1 000 000 zł,
  3. branżowego programu promocji wynosi 1 000 000 zł,
  4. branżowego programu promocji i co najmniej jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych wynosi 1 000 000 zł.

Maksymalna intensywność dofinansowania wynosi:

  1. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  2. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
  1. w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów projektu:
  • do 60% – dla średniego przedsiębiorcy;
  • do 75% – dla małego przedsiębiorcy;
  • do 80% – dla mikroprzedsiębiorcy z województwa mazowieckiego;
  • do 85% – dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.

Rodzaje kosztów kwalifikujących się do dofinansowania:

  1. koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie,
  2. koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
  3. koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
  4. koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych w zakresie i według stawek określonych w przepisach w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej poza granicami kraju,
  5. koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych,
  6. koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego,
  7. koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie,
  8. koszty reklamy w mediach targowych,
  9. koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach,
  10. koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej,
  11. koszty informacyjno-promocyjne projektu.

Szczegółowe informacje na temat kosztów oraz działań promocyjnych podlegających dofinansowaniu znajdują się w Regulaminie konkursu, w szczególności w § 5.

Zasady przeprowadzania konkursu

Szczegółowe informacje na temat zasad wyboru projektów oraz przeprowadzania konkursu znajdują się w Regulaminie konkursu.

Pytania można przesyłać za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej PARP w zakładce Centrum Pomocy PARP lub na adres poczty elektronicznej:info@parp.gov.pl lub telefonicznie pod numerami 22 432 89 91- 93.

Pełna dokumentacja dla poddziałania 3.3.3 POIR

Regulamin konkursu

W przypadku zainteresowania konkursem szczegółowych informacji udziela: Damian Wielewski, tel.: 56 699 54 81, damian.wielewski@tarr.org.pl.

[1] Link do Generatora Wniosków będzie aktywny od 10 lutego 2017r.

  • 10 / 08 / 2017 Centrum Obsługi Inwestorów i Eksportu rozpoczęło przyjmowanie zgłoszeń do III edycji Katalogu Produktów Eksportowych Województwa Kujawsko-Pomorskiego MADE IN KUJAWSKO-POMORSKIE”
    10 / 08 / 2017 Centrum Obsługi Inwestorów i Eksportu rozpoczęło przyjmowanie zgłoszeń do III edycji Katalogu Produktów Eksportowych Województwa Kujawsko-Pomorskiego MADE IN KUJAWSKO-POMORSKIE”

    Centrum Obsługi Inwestorów i Eksportu, działające w strukturze Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, przygotowuje kolejne, trzecie już wydanie „Katalogu  Produktów Eksportowych Województwa Kujawsko-Pomorskiego Made in Kujawsko-Pomorskie”. Głównym celem wydawnictwa jest promocja regionalnych firm i ich wyrobów/usług  w kontekście eksportu. Informacje o Katalogu zamieszczenie informacji w Katalogu jest bezpłatne i mogą się w nim prezentować również firmy nie eksportujące jeszcze swoich wyrobów/usług, których siedziba lub prowadzona działalność (produkcja) znajduje się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. podobnie jak w poprzednich wydaniach, Katalog przygotowany zostanie […]

    czytaj więcej
  • 03 / 08 / 2017 Wizyta delegacji z regionu partnerskiego województwa kujawsko-pomorskiego w Chinach – prowincji Hubei
    03 / 08 / 2017 Wizyta delegacji z regionu partnerskiego województwa kujawsko-pomorskiego w Chinach – prowincji Hubei

    W niedzielę (30 lipca) podejmowaliśmy w Toruńskim Parku Technologicznym oficjalną delegację z regionu partnerskiego województwa kujawsko-pomorskiego w Chinach – prowincji Hubei. Po oficjalnym spotkaniu w Urzędzie Marszałkowskim, goście zwiedzili budowę Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, a następnie złożyli wizytę w Naszym Parku. Delegacja składająca się z 10 osób, w skład której weszli zarówno urzędnicy państwowi odpowiedzialni za rozwój Doliny Optyki i przedsiębiorcy byli bardzo zainteresowani nawiązaniem współpracy pomiędzy Doliną Optyki w Wuhan i Toruńskim Parkiem Technologicznym. Podczas wizyty delegacja miała możliwość zapoznania się z […]

    czytaj więcej
  • 24 / 07 / 2017 Kongsberg Automotive szuka pracowników do nowej fabryki w Brześciu Kujawskim
    24 / 07 / 2017 Kongsberg Automotive szuka pracowników do nowej fabryki w Brześciu Kujawskim

    Kongsberg Automotive to norweski holding, który od ponad 50 lat dostarcza światowej klasy produkty globalnemu przemysłowi motoryzacyjnemu. Wyprodukowane przez spółkę komponenty montowane są w większości pojazdów na świecie, poprawiając jakość jazdy, czyniąc ją bezpieczniejszą, wygodniejszą i bardziej przyjazną dla środowiska. Kongsberg Automotive zatrudnia ponad 11 tys. Pracowników w 20 krajach i 40 lokalizacjach na świecie. Na rynku polskim działa od 2000 roku, kiedy to powstał pierwszy zakład Kongsberg Automotive w Pruszkowie pod Warszawą, będący częścią Dywizji Interior. W fabryce produkowane […]

    czytaj więcej
  • 17 / 07 / 2017 Dronowa rewolucja w Toruniu już niebawem! – DRONETECH, 5-6 październik 2017 r.
    17 / 07 / 2017 Dronowa rewolucja w Toruniu już niebawem! – DRONETECH, 5-6 październik 2017 r.

    Ośrodek Enterprise Europe Network w Toruniu serdecznie zaprasza producentów, dystrybutorów oraz specjalistów zajmujących się tematyką dronów do udziału w Międzynarodowej Giełdzie Kooperacyjnej, towarzyszącej II edycji Targów DRONETECH , która odbędzie się w dniach 5-6 października 2017 r. na terenie Hali Sportowo-Widowiskowej Arena w Toruniu. Dlaczego warto wziąć udział w spotkaniach? Giełda Kooperacyjna (spotkania B2B) daje możliwość zaprezentowania swojej oferty produktowej, technologicznej bądź badawczej, nie tylko partnerom krajowym, ale przede wszystkim zagranicznym. Spotkania tego typu często owocują nawiązaniem długotrwałej współpracy o charakterze międzynarodowym. Giełda Kooperacyjna to idealna platforma […]

    czytaj więcej
  • 04 / 07 / 2017 Badanie „Polskie Startupy 2017”
    04 / 07 / 2017 Badanie „Polskie Startupy 2017”

    Zachęcamy regionalne podmioty do udziału w kolejnym badaniu startupów realizowanym przez „Fundację Startup Poland”. Zebrane dane posłużą do stworzenia już trzeciego raportu o polskich startupach, dzięki którym lepiej zrozumiemy naszą branżę. Raport rokrocznie staje się głównym źródłem wiedzy o polskiej scenie startupowej, z którego korzystają inwestorzy, dziennikarze, politycy i przedsiębiorcy na całym świecie.   Do wypełnienia ankiety zachęcamy wszystkie startupy z Torunia i województwa kujawsko-pomorskiego. Przez pojęcie „firma” lub „startup”  rozumiemy pojedynczy projekt (w sensie oddzielnego produktu/usługi). Jeśli firma prowadzi więcej „startupów”, prosimy o wypełnienie […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI